Sf. Mare Mucenic Pantelimon - Hram la Dobrovat Moldoveni

A devenit aproape traditie participarea mea la hramul Parohiei Dobrovat - MoldoveniSfantul Mare Mucenic si Tamaduitor Pantelimon, cinstit de Biserica Ortodoxa Romana in data de 27 iulie, ne-a chemat iarasi la rugaciune frateasca, la co-liturghisire, alaturi de prietenul meu drag, Pr. Ovidiu - Ioan Sarghie. Anul acesta am raspuns intrucatva efortului parintelui si fratelui meu de slujire, care in data de 19 iunie a.c., a participat la hramul parohiei noastre - Duminica Tuturor Sfintilor, nu singur, ci cu o mana de enoriasi din Dobrovat. Dragostea frateasca dintre noi, a devenit lucratoare si intre enoriasii parohiilor noastre, astfel incat anul acesta am raspuns invitatiei parintelui, cu o mana de credinciosi din parohia noastra, care s-au facut pentru o zi pelerini la Dobrovat. Multumesc pe aceasta cale familiei Cosuta Gheorghita si Consuela, care au facut posibil transportul "pelerinilor" nostri.
Slujba deosebit de inaltatoare la Dobrovat, cu cantare comuna... atmosfera ingereasca ne-a fost Liturghia!  Dupa slujba a urmat o masa frateasca oferita preotilor invitati de familia parintelui Ovidiu cu sprijinul catorva enoriasi.
Multumesc parintelui Ovidiu pentru invitatie, asigurandu-l de prietenia si consideratia noastra!
PENTRU VIDEO CLIC AICI: Hram la Dobrovat Moldoveni



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cuvânt la Naşterea Maicii Domnului - Sfânta Marie Mică

Icoanele praznicale așezate pe catapeteasmă

Petru Bîrsan - epitropul nostru drag ne-a parasit...1940-2011