Activităţi administrative - construirea anexei pentru centrala termică


Ne-a ajutat Dumnezeu şi de la începutul anului până acum am mai adunat câţiva bănuţi de la credincioşii noştri, pentru a putea înainta în ceea ce priveşte crearea condiţiilor necesare pentru desfăşurarea optimă a cultului, astfel încât zilele acestea au fost zile de alergătură şi de căutare pentru noi. Vrem să aducem căldura fizică în Biserica noastră, pentru că am visat prea mult timp că într-o zi ne vom muta în noul locaş de cult, iar acum când iarna se apropie nu ne puteam imagina că vom fi nevoiţi să revenim în paraclisul vechi, mult prea mic şi neîncăpător; de aceea zilele acestea am căutat un instalator, am cumpărat materialele necesare construirii unei clădiri anexe pentru depozitarea centralei, am construit această anexă cu ajutorul meseriaşilor noştri Lefter Costel, Nastasiu Petrică şi Bârsan Petru  (care a donat şi peticul de pământ pe care se află anexa) cărora le mulţumim şi le dorim multă sănătate, am achiziţionat centrala, caloriferele şi toate celelalte materiale necesare instalării acesteia, astfel încât sperăm ca într-o săptămână să putem face proba la noua centrală. Un lucru grav este acela că pe ultima sută de metri, înainte de finalizarea lucrărilor am rămas fără bănuţi, necesari plăţii instalatorului şi meseriaşilor care au ridicat clădirea; nădăjduim că Dumnezeu nu ne va face datori. El nu rămâne niciodată dator! Spunem şi noi aşa cum spunea un vrednic preot profesor şi director al seminarului teologic "Veniamin Costachi" de la M-rea Neamţ, Ioan Mihoc, anume că: "Noi nu avem bani, dar nu suntem niciodată datori" ...şi aş relua eu: "...pentru că Dumnezeu NU rămâne dator!".

Comentarii

  1. sper ca povestea mea sa ii ajute pe toti copiii bolnavi…mi-a trebuit mult curaj sa-mi infrang emotiile si sa o scriu
    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/09/povestea-mea-in-4-minute-am-cronometrat.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumim pentru că ne scrieţi!
Părerea d-voastră contează pentru noi!

Postări populare de pe acest blog

Cuvânt la Naşterea Maicii Domnului - Sfânta Marie Mică

Icoanele praznicale așezate pe catapeteasmă

Petru Bîrsan - epitropul nostru drag ne-a parasit...1940-2011