Iordache Dumitru, a trecut la cele veşnice - Condoleanţe!

Joi, 10 septembrie a.c., am săvârşit slujba înmormântării adormitului robului Lui Dumnezeu Iordache Dumitru. Născut pe 14 noimbrie 1926, în vârstă de 83 de ani, nea' Dumitru aşa cum l-am cunoscut personal ca preot, a fost un om bun; un om care a înfruntat cu stoicism bolile de care era cuprins, a suportat creştineşte chinurile trupeşti, refuzând orice ajutor din partea vreunui medic. Spunea el: "- Părinte, eu nu mă las pe mâna doctorilor, pentru că mă duc şi nu ştiu dacă mă întorc!".  Chiar dacă în cei patru ani de când slujesc această parohie, nea Dumitru nu a putut fi în mijlocul nostru, la Sfânta Biserică,  cu siguranţă sufleteşte a fost adeseori alături de noi. Dumnezeu să îl odihnească cu drepţii!

Comentarii

  1. Dumnzeu SAl Odihneasca In Pacea Si sa Ai Fie Tarana Usoara! Amin!

    Totii trebuie Sa mergem Spre Acest Drum , Cu Care Ne Vom intoarce La Invierea ce cum are sa fie Amin!


    Pr. Cazacu Gheorghe.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumim pentru că ne scrieţi!
Părerea d-voastră contează pentru noi!

Postări populare de pe acest blog

Cuvânt la Naşterea Maicii Domnului - Sfânta Marie Mică

Icoanele praznicale așezate pe catapeteasmă

Petru Bîrsan - epitropul nostru drag ne-a parasit...1940-2011