Cum am nivelat interiorul bisericii...





O zi frumoasă, călduroasă, zi de joi; am solicitat pe parcursul săptămânii câţiva credincioşi din parohia noastră pentru a nivela interiorul bisericii mari, etapă premergătoare turnării şapei. După ce în prealabil am cumpărat prin bunăvoinţa şi efortul material al enoriaşilor materialele necesare turnării şapei: balast, ciment, plasă de sârmă... era necesar să aducem interiorul bisericii la un nivel cât mai plan ... aşa că ne-am adunat joi, 14 mai, de dimineaţă, cu căruţe, cu roabe, lopeţi şi târnăcoape şi ne-am apucat de treabă... am scos foarte mult moloz, aproape 25 de căruţe, după cum se vede, urmând ca ziua de sâmbătă - 16 mai, să fie ziua cea mare, pe care de mult timp o aştept, a turnării şapei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cuvânt la Naşterea Maicii Domnului - Sfânta Marie Mică

Icoanele praznicale așezate pe catapeteasmă

Petru Bîrsan - epitropul nostru drag ne-a parasit...1940-2011