Duminica Tuturor Sfintilor - hramul Bisericii din Cauesti

Cu ajutorul Bunului Dumnezeu am pasit in zi de duminica, 19.06.2011... zi de mare bucurie, zi de hram. O zi calda, cu mult soare, binecuvantata de Dumnezeu cu o slujba deosebita infrumusetata de trei tineri deosebiti (Costel, Ilie si Alexandru - carora le multumesc pentru efortul facut). De dimineata mi-am asteptat cu emotie invitatii, mai ales ca a fost pentru mine si pentru o mana de oameni implicati in organizarea acestui moment o saptamana dificila, cu multa munca. Au sosit pe rand: Pr. Ovidiu Ioan Sarghie, prietenul meu apropiat de la parohia Dobrovat-Moldoveni, care a sosit inconjurat de aproximativ 13 credinciosi din parohia sfintiei sale, Pr. Irimia Cristian insotit de doamna preoteasa Monica, de la parohia Podoleni de Jos, Pr. Mihai Sanzianu de la parohia Carbunari, Pr. Marius Nica, colegul meu de cerc pastoral de la parohia Bacu si nu in ultimul rand Pr. Bogdan Florea, noul preot al comunitatii scheiene. Ne-au surprins placut prin participarea la acest moment si parintii de "ursuleti" : Savin Paul si Alina, insotiti de copilasii lor Denisa si Edi, Baragau Dan, Luminita si Rares, carora le multumesc! Nu ne-a uitat nici Crugiug Cristina, cu al ei ingeras Andrei, care a venit insotita de o mamica preoteasa - Smarandita cu al ei copilas! A fost alaturi de noi si fratele meuEusebiu impreuna cu viitoarea sa sotie Ana! Tuturor le multumesc!
Multumesc tuturor consilierilor care s-au implicat in organizarea momentului si in mod special d-lui Nicolae Potop!
Nu in ultimul rand multumesc bucatarului sef, Cioclu Ion, care a muncit foarte mult, pentru masa din aceasta zi si sotiei sale!
Am avut si un invitat special, in persoana P.C. Parinte Protopop Vilie Dorosinca, care a sosit la Cauesti in jurul orei 12.00, fata de care imi exprim recunostinta si bucuria pentru prezenta in mijlocul comunitatii noastre!
Si pentru ca am finalizat o lucrare deosebita, prin ridicarea unei Cruci (Troite) pe unul din dealurile Cauesti-ului, aproape de cimitirul satului, am hotarat ca ziua de azi sa fie aducatoare de "har", de sfintenie. Astfel, la 12.15 ne aflam in jurul acestei Troite, impreuna cu Pr. Protopop, cu preotii care au savarsit Sfanta Liturghie, cu credinciosii care au participat la slujba, cu Sfanta Cruce si cu cateva podoabe in maini, rugandu-ne Bunului Dumnezeu sa trimita binecuvantarea Sa peste aceasta cruce si peste locul in care se afla. Dupa sfintirea Troitei de catre Pr. Protopop, a fost savarsita o randuiala speciala pentru ploaie. Au fost momente emotionante... mai ales atunci cand toti cei prezenti, in genunchi, am cerut mila Lui Dumnezeu!
Momentul a fost incununat de o agapa crestineasca, pentru toti cei prezenti la acest hram, in curtea Bisericii parohiale!
Un lucru care nu ne-a permis totusi o bucurie desavarsita a fost lipsa din mijlocul nostru a epitropului nostru drag, Barsan Petru, care se afla pa pat de spital. Dumnezeu sa te tina sanatos nea' Petrica si sa te aduca din nou in mijlocul nostru!
Pentru mai multe imagini accesati: GALERIE FOTO

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cuvânt la Naşterea Maicii Domnului - Sfânta Marie Mică

Icoanele praznicale așezate pe catapeteasmă

Petru Bîrsan - epitropul nostru drag ne-a parasit...1940-2011