Sf.Liturghie la parohia Hărpăşeşti, comuna Popeşti - daţi clic








Astăzi am slujit Sf.Liturghie cu un bun şi vechi coleg şi prieten, preot de aproximativ un an la parohia cu hramul "Sf.Împăraţi Constantin şi Elena" - din localitatea Hărpăşeşti, comuna Popeşti, protopopiatul Iaşi I. Sărbătoarea Sf.Mare Mucenic Gheorghe - purtătorul de biruinţă, ocrotitorul armatei române şi al multor biserici care îi poartă hramul, patronul Angliei, al Georgiei şi al Moscovei - a prilejuit un moment de maximă bucurie pentru mine, întrucât am slujit pentru prima dată Sf.Liturghie alături de pr.Zvorăşte Mihai, vechiul meu coleg de bancă din şcoala primară...m-au impresionat locul, priveliştea, atmosfera liturgică din această biserică monument istoric, construită în anul 1832 de soţii Mavrocordat. Cu toate că au participat puţine persoane la slujbă, timpul liturgic petrecut alături de dragul meu coleg şi atmosfera din biserică a fost aceea a unei sărbători. Pentru că ne aflăm în Săptămâna Luminată, am cântat împreună: -Hristos a Înviat!, şi ne-am bucurat unul de prezenţa celuilalt. După Sf.Liturgie şi după un cuvânt de învăţătură pe care l-am adresat celor prezenţi la rugămintea pr.Mihai, am săvârşit împreună şi un Botez. Mulţumesc Bunului Dumnezeu pentru această zi binecuvântată!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cuvânt la Naşterea Maicii Domnului - Sfânta Marie Mică

Icoanele praznicale așezate pe catapeteasmă

Petru Bîrsan - epitropul nostru drag ne-a parasit...1940-2011